ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.foruminformatycznee.fora.pl Strona Główna » Strategiczne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Codename: Panzers - Cold War
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vister
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:38, 02 Kwi 2008    Temat postu: Codename: Panzers - Cold War

Codename: Panzers – Cold War to trzecia odsłona udanej serii wojennych gier strategicznych czasu rzeczywistego (RTS), autorstwa węgierskiego studia developerskiego StormRegion (Rush for Berlin, S.W.I.N.E.). W odróżnieniu od poprzedniego sequela, który de facto skupiał się na merytorycznym uzupełnieniu tematyki pierwowzoru i wprowadzał raczej kosmetyczne zmiany, trzecia część niesie ze sobą nową jakość dla całego cyklu – oferuje bowiem oprawę audiowizualną nowej generacji oraz traktuje o zupełnie innych, bardziej współczesnych konfliktach zbrojnych, związanych pośrednio z tytułową zimną wojną.

Lata pięcdziesiąte ubiegłego stulecia z pewnością należy zaliczyć do grona najgorętszych okresów historycznych. Mimo braku konfliktów na dużą skalę, każdego dnia ważyły się losy ludzkości, zaś za kurtyną oficjalnych spotkań dyplomatycznych dwa najpotężniejsze mocarstwa prowadziły cichą rozgrywkę o wpływy i dominację. W rzeczywistości zmagania te przenosiły się jedynie na lokalne napięcia i wojny domowe, jednak fabuła zawarta w Codename: Panzers – Cold War opowiada nam o znacznie bardziej bezpośrednim konflikcie Stanów Zjednoczonych i Związku Radzieckiego. Sercem trybu dla pojedynczego gracza jest rozbudowana kampania, oferująca w sumie 18 misji. Opowiadamy się po jednej ze stron i w zależności od naszych upodobań, powstrzymujemy inwazyjne zamiary Sowietów lub podejmujemy próbę zdezorganizowania imperialistycznych planów USA. Scenariusz obfituje w liczne nawiązania do prawdziwych wydarzeń i ukazuje wiele najbardziej charakterystycznych motywów z połowy XX stulecia.

Zawartość merytoryczna programu kultywuje tradycje marki. W grze zawarto wielką ilość jednostek bojowych i pomocniczych z okresu zimnej wojny – od piechoty wszelkiej maści, przez czołgi, pojazdy opancerzone i transportowe, aż po śmigłowce i samoloty. Do największych nowości należy jednak zaliczyć obecność okrętów marynarki wojennej, które, dobrze wykorzystane, mają niebagatelny wpływ także na bieżącą sytuację na lądzie. Wszystkie dostępne w grze maszyny zostały odwzorowane z dbałością o szczegóły, zarówno wizualne, jak i techniczne. Mimo to, autorzy nie określają swego najnowszego produktu jako gry dla hardcore'owych maniaków realizmu – wręcz przeciwnie, grywalność i radość płynąca z rozgrywki należy do najważniejszych cech programu. W efekcie nie zabraknie dobrze znanych z poprzednich części jednostek bohaterów, postaci o szczególnym potencjale i możliwościach, silnie związanych z linią fabularną trybu single player.

Pod względem technicznym Cold War jest dla cyklu pozycją przełomową. Zastosowano nowoczesny i przystosowany do dzisiejszych standardów silnik Gepard-3-Engine. Do jego najważniejszych atutów należy zaliczyć obsługę DirectX w wersji 10 oraz zdolność do generowania najważniejszych współcześnie efektów graficznych (Parallax- i Occlusion-Mapping, HDR-Bloom, Pixel Shader w wersji 4, miękkie cienie). Dodać do tego należy implementację zaawansowanych algorytmów fizycznych, które wiernie oddają zachowanie niszczonych obiektów, jednostek i budowli. Poświęcono także wiele czasu, by program był w stanie wydajnie wykorzystywać możliwości platform wielordzeniowych (w tym także tych z najwyższej półki, z serii Core-2-Quad i AMD-4x4). Ponadto, przygotowano dedykowaną obsługę komputerów wyposażonych w dwa monitory, w systemie Dual Display.

W stosunku do poprzedniczek poprawiono także poziom sztucznej inteligencji oraz obsługę trybu multiplayer. Ten drugi oferuje trzy główne opcje zabawy (Domination, Team Match, Cooperative), zaś nasze sieciowe boje toczymy na ponad 15 specjalnie przygotowanych do tego celu mapach.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoMManU
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:01, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Hmm niewiem czy sie niemyle ale chyba w Empiku w to grałem kiedys i zaskoczyly mnie ciekawe efekty jak na gry strategiczne Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.foruminformatycznee.fora.pl Strona Główna » Strategiczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin