ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.foruminformatycznee.fora.pl Strona Główna » Strategiczne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Seven Kingdoms: Conquest
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vister
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:07, 30 Mar 2008    Temat postu: Seven Kingdoms: Conquest

Seven Kingdoms: Conquest to trzecia odsłona z serii gier strategicznych Seven Kingdoms, wyprodukowana przez firmę Enlight Software przy współpracy z zespołem Infinite Interactive.

Jest to historia konfliktu dwóch potęg, ludzi i demonów. Gracz może dokonać wyboru, po której stronie chce stanąć do walki. Rozgrywka obejmuje okres sześciu tysięcy lat i rozpoczyna się w czasach starożytnego Egiptu, trzy tysiące lat przed naszą erą, natomiast końcową bitwę przyjdzie nam stoczyć w odległej przyszłości, na futurystycznej Ziemi. Łącznie akcja ma miejsce w siedmiu epokach: Wczesnego Brązu, Późnego Brązu, Epoce Żelaza, Imperium Rzymskiego, Średniowiecza, czasach współczesnych i przyszłych.

Gra została wyposażona w nowy silnik graficzny 3D i oferuje:

* siedem ludzkich cywilizacji oraz siedem ras demonów,
* magię i rożnego rodzaju technologie dostępne dla każdej z ras,
* wiele ustawień gry umożliwiających przystosowanie jej do własnych upodobań,
* edytor poziomów pozwalający graczom na stworzenie własnych misji i map.

Rasy ludzi różnią się między sobą w zależności od epoki w jakiej toczy się akcja. Przykładowo w średniowieczu są to rycerze, a w czasach współczesnych żołnierze uzbrojeni w broń palną. Z kolei rasy demonów zostały zróżnicowane względem miejsca ich pochodzenia. Mamy tu więc Królestwo Ognia, Lodu, Cienia, Węży, Zmór Nocnych, Zwierząt i Plag. Warto też dodać, iż wszystkie ludzkie cywilizacje w trakcie rozgrywki, z biegiem wieków są mniej ufne w stosunku do bogów, duchownych i magii, a bardziej polegają na różnego rodzaju technologiach.

W Seven Kingdoms: Conquest nie brakuje też znanych z dwóch pierwszych gier z tej serii opcji: handlu, dyplomacji, wywiadu i kontrwywiadu. Przy czym zgodnie z założeniem „resource-light, micromanagement-light, action-heavy” autorzy skupili się na wzbogaceniu elementu wojennego gry, a uprościli nieco elementy związane z zarządzaniem, ekonomią, pozyskiwaniem surowców itp. Ponadto zostały wprowadzone nowe opcje dla każdej z ras np. dla ludzkiej cywilizacji dodano ambasadorską opcję, która umożliwia graczowi wysłanie do neutralnych, wrogich czy sprzymierzonych miast i wsi ambasadorów. Jednostki te mogą m.in. proponować przymierze, handlować technologiami, truć owe miasta i wsie czy zabijać ich liderów. Po stronie Demonów podobne funkcję spełnia Succubus.

Natomiast zwolennicy rozgrywek wieloosobowych mogą powalczyć z innymi graczami przez Internet i LAN – tryb multiplayer jest dostępny dla 8 graczy.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoMManU
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:25, 30 Mar 2008    Temat postu:

o moj Boze co to za masakra sieka doslownie i w przenosni LOL to jest gra typu zabij wszystko co sie rusza dobra dla nipoczytalnych psychopatow ktorzy moga sie tu wyzyc Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.foruminformatycznee.fora.pl Strona Główna » Strategiczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin